Activități de Weekend 

Așa îmi plac bărbații la care mîinele cresc de unde trebuie :)) asta ca să nu zic că-mi place că la bărbatul meu mîinile cresc de unde trebuie și de toate de cîte se apucă îi reușește. Pînă la dînsu aveam impresia că gătesc bine și că organizez lucrurile cu fanatism, în comparație sunt mic copil🙂 am impresia că încep să mă transform și eu într-o femeie din celea care nu pot face o boabă, că se ocupă de toate soțul :)) adoarme în mine calul cela care știa să tragă bine! 

Iată și capodopera pe care a construit-o singurel omul meu (ador adresarea « omul meu » :)), fără ca să trebuiască să stau alături să descifrez pentru dînsu desenele din plan sau să-i suflu în… « otviorka »…

  

Poster un commentaire

Classé dans Uncategorized

Laisser un commentaire

