A doua aniversare împreună

Anul trecut pe vremea asta era tare-n voga cintecul « Frățică da-mi o bucățică » care lui Yann tare-i plăcuse. Pe baza lui am explicat care e mâncarea noastra tradițională si desigur el a vrut sa guste.

Așa ca anul trecut de ziua lui am pregătit friptură cu mămăliga și brinză de oi. A fost frumos și bun, dar anul ista m-am luat la întrecere cu mine și a fost sărbătoarea și mai faină. Am sarbatorit 3 zile ca la moldoveni🙂 Prăjitura mea a bătut toate recordurile de cît de rapid am pregătit-o și cît de buna a fost🙂 Ii doresc lui (si mie🙂 ) o viata ca aceste trei zile, plina de dragoste, emotii, bucurii, familii si copii alaturi. pup🙂

Postez aici rețeta prăjiturii :

http://www.feroce.co/gateau-de-pasteque/

Poster un commentaire

Classé dans Uncategorized

Laisser un commentaire

