Comentariu la tema « barbati minunati »

Am simtit nevoia sa postez ceva, în urma comentariului primit: « Deci un bărbat minunat e doar acela cu bani? ».

E adevarat ca articolul meu à fost cam scurt si unii l-au interpretat si mai scurt si au dedus ca fac un elogiu barbatilor care au numai bani. Persoanele care ma cunosc, stiu ca nu e cazul si ca numai pentru bani n-am stat niciodata. Pentru mine respectul reciproc, dragostea, admiratia este baza oricarei relatii – baza! 

Un bărbat care cîștigă bine dar e un neghiob nu merita mari comentarii la mine pe blog. Și în același timp, mă iertati dar nu pot să erotizez un bărbat a cărui femeie poartă toate responsabilitățile pe capul ei. Dar fiecare trăiește cum vrea si-si alege partenerii cum vrea! 

Unicul lucru pe care vreau sa-l spun e ca în viata si lumea asta e posibil să găsești și un bărbat deștept, realizat și iubitor, respectuos în același timp. Trebuie numai să știi ce vrei de la viața și ea îți dă! 

Și ținînd cont de faptul că n-am stat niciodată sa-mi cadă banii cuiva, pot să-mi permit să spun că apreciez cînd un bărbat lucrează si îi reușește în viață! 

Amin!

Poster un commentaire

Classé dans Uncategorized

Laisser un commentaire

