Ai mei sunt cei mai buni :)

N-am prea povestit aici de lucrul meu cu minorii migranti care au debaracat în Elvetia si sunt singuri, fara parinti. Îmi pare foarte rau de ceea ce se întîmpla acum în Germania, tara care a primit atît de multi migranti, acum multi suntem tentati sa zicem « mai bine nu-i primeau ». Îmi pare rau ca din cauza la cîtorva nebuni fanati, vor suferi multi alti oameni.

Tinerii cu care lucrez eu sunt minunati: recunoscatori, respectuosi, sîrguinciosi! E fain sa-i vezi cum evoluiaza, cum au venit aici acum cîteva luni în urma si nu stiau o boaba în franceza, iar acum reusim deja sa vorbim si întelege în franeza. Desigur sunt si persoane care sunt mai dificile si care se integreaza mai greu, dar si parcursul lor de cele mai dese ori este unul greu.

Am organizat saptamina aceasta un match de fotabal între 4 « internate » ca al nostru si am cistigat!!! Eu care treaba nu am cu fotbalul, vazusem cît poate sa motiveze baietii jocul asta, impresionant🙂 Am facut dupa fotbal o mare masa pentru toti cei prezenti, cu frigarui, salate etc. a fost super. Merci mult parintilor pentru faptul ca au venit sa ma ajute🙂 Familia e o mare forta si tare ma bucur sa o am🙂

Colegele mele de lucru tot sunt niste minuni de fete, ar trebui sa le prezint mai bine intr-o alta postare🙂

Ce diaporama nécessite JavaScript.

Poster un commentaire

Classé dans Uncategorized

Laisser un commentaire

