Merci mult :) 

Am avut o aniversare de neuitat datorită familiei mele și dragului meu logodnic🙂

La 33 de ani încep o etapă nouă a vieții mele, o a doua tinerețe alături de oamenii mei dragi.

Merci mult pentru cei ce au fost lîngă mine azi🙂 (merci de prăjitură😉 )

Merci parinților mei pentru toată pregătirea de azi, surorii mele pentru – « tîl »🙂 și lui Yann pentru că-mi face viața frumoasă în fiecare zi!

Va pup cu drag🙂

Ce diaporama nécessite JavaScript.

 

Poster un commentaire

Classé dans Uncategorized

Laisser un commentaire

