Istoria mea de dragoste

Demult am promis sa postez pozele de la nunta, cu aceasta ocazie profit sa va povestesc cum a început totul 3 ani în urma :

Toata povestea noastra a început gratie unei alte povesti de « dragoste » 🙂 : între Calin, nepotul meu si Naya, fata lui Yann (sotul meu). L-am vazut pentru prima data la ziua de nastere a lui Calin,  pentru aceasta as fi gata sa platesc « tribut » nepotului meu pîna la sfirsitul vietii 🙂 Eram deghizata într-o blonda pirat, iar el mi-a parut un tata foarte simpatic si atent. Vocea lui m-a atras îndata. Eram sigura ca asa voce poate avea doar o persoana sincera, autentica si extraordinara, sau nu mai înteleg nimic în oameni »…

Dupa cîteva saptamîni am gasit noi un motiv pentru a iesi la o cafea, el continua sa ma surprinda pozitiv: felul cum vorbea, umorul lui, toate cunostintele pe care le avea, felul cum se uita la mine si se interesa de tot ce fac. Totul era prea frumos pentru a fi adevarat, mi se parea ca acus voi da de acel ungher sumbru al sufletului sau, dar  NIMIC, n-am gasit nici un cusur în afara de faptul ca e psihiatru 🙂 La un moment dat mi-am spus ca trebuie sa încetez sa caut, îmi ramine doar sa accept ca barbatul acesta este al meu, sufletul meu pereche, partenerul cu care vreau sa-mi continui viata si sa formez o familie. Îl iubesc din tot sufletul si voi face totul pentru ca aceasta sa dureze vesnic.

One Reply to “”

Laisser un commentaire