Pe anul ista gata!

Iata am « consumat » ultimul cadou a lui Yann de ziua lui. Am fost un weekend linistiti, fara copii, din capul nostru la munte. Din baile termale si saune n-am iesit 2 zile… mai vreau 🙂

Mai postez citeva poze de la munte si închei pe anul asta tematica « ziua de nastere a iubitului ». Dar cred ca revin curînd cu poze din vacanta si de la ziua mea 🙂

Si daca tot am început sa scriu, atunci va povestesc si o anecdota din viata: un alt « clasic în viata » din familia noastra (noi asa îi numim, ne aducem aminte si ne vaccinam) se minuna si-i zicea sotiei sale « tu ai vazut ce cumatra avem noi? ce cadou minunat i-a facut sotului ei de ziua lui, o calatorie peste hotare într-o tara exotica, ce surpriza, ce femeie!!! » sarmanu era întratît de limitat încît nu luase în calcul asa un mic detaliu ca cumatrul lui, care era un barbat bine aranjat, destept, cu multe activitati si deci bani. Ceea ce-i permitea sotiei sa fie foarte creativa si sa faca cadouri frumoase. De unde morala: e usor sa fii o femeie minunata alaturi de un barbat minunat.

Pe aceasta nota optimista va spun pe curînd 🙂

IMG_8691 IMG_8698 IMG_8700 IMG_8701 IMG_8709 IMG_8715 IMG_8717 IMG_8720 IMG_8727 IMG_8731

2 Replies to “Pe anul ista gata!”

    1. Nu doar cu bani. Un barbat minunat e acela care are cap pe umeri, e inteligent, activ si care stie sa ia decizii, sa lucreze si sa aiba rezultate, nu doar sa astepte cind « fiumeia » o sa-l poarte si o sa-i faca super cadouri!

Laisser un commentaire