15 octombrie 2009

Iarãsi la stagiu, mãnînc un iaurt si mã gîndesc la perna mea. Am avut astãzi ca întotdeauna ora de la 8h si tare nu m-am sãturat de somn.
Iatã citesc despre greva foamei a lui Teodor Maries, pentru a « motiva » autoritãtile române de a acorda accesul victimelor la dosarele revolutiei si datoritã deciziei CEDO parcã începe sã se vadã luminã la capãtul tunelului.

***

Stiati cã în Rusia din 1993 pînã în zilele noastre 300 de jurnalisti au fost ucisi? De fapt sã mã exprim corect, 300 de jurnalisti morti, dintre care sunt in accidente (pe cît de accidente sunt?), dispãruti si ucisi.

***

În sfîrsit suntem acasã. Am mîncat astãzi cu Chiril rãciturã, eu am fãcut (o sã plouã afarã, cred cã de asta s-a rãcit atît de mult ;)). Am mai fãcut oliacã curat si m pus o conopidã la fiert, cînd am sã o prãjesc, nu stiu, dar acuma sunt prea obositã si sãtulã 😀

Mã apuc sã traduc articolele din carte care vorbeste despre maladii, nu ezitati sã mai transmiteti cereri.

One Reply to “”

Laisser un commentaire